Tefal KI130D31

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal KI130D31 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

annajohannamaria 22-11-2011
Geschreven voor: Tefal KI130D31

De waterkoker ziet er mooi uit, vind ik. En hij doet volgens mij, wat ie moet doen.
Maakt enorm kabaal /Is niet dubbelwandig, de kan wordt kokend heet aan de buitenkant!.
Besteld bij Kijkshop met voordeel van Freebees.
later zag ik dezelfde waterkoker ook te koop bij de Lidl.
De dop is lastig open en dicht te maken, dus houd ik de schenktuit onder de kraan. Is wel te doen, maar niet erg handig. Wel beter voor het antikalkzeefje om de kan op deze manier te vullen.

Remun.J 05-07-2011
Geschreven voor: Tefal KI130D31

Deksel gaat slecht open en dicht. Kunststof ringetje op deksel staat op springen als ik er hard aan trek. Sluiten gaat ook slecht. Waterniveau indicator slecht af te lezen. Zit namelijk achter handgreep. Ben er direct mee terug gegaan naar de winkel en heb deze vervangen voor de Tefal KI 110D. Dit model was wel tien euro duurder, maar dat is het ook echt waard. Deze laatste heeft twee waterniveau indicator links en rechts naast het handvat en de deksel opent zeer gemakkelijk door op een knop op de handgreep te drukken en sluit ook prima.